top of page

איילה מרים

ידיים יוצרות מהלב, נולד בקיץ 2017 לאחר תקופת אבל על אובדן הריונות והיכולת לממש את אמהותי בשנית. כחלק מההתמודדות עם המשבר, מצאתי נחמה ביצירה. הידיים החלו ליצור את מה שהלב אמר. ומשם גם נולד שם העסק.


מה הדבר שהכי חשוב לך שידעו עליו ועליך?

אט אט וכחלק מתהליך הריפוי יצאתי למסע פנימה בקורס מפות שבלב ביומן הויזואלי. עברתי תהליך אישי ארוך של חקירה פנימית שעסק בנשיות שלי, באמהות, באובדן, במשברים ובשינויים, ומצאתי ריפוי ביומן ובמעגל הנשים שעבר איתי את התהליך.

ככל שחלף הזמן והעמקתי ביומן, החל להירקם לו חלום חדש שקורם עור וגידים בימים אלו ממש, עם סיום לימודיי ולקראת פתיחתן מחדש של סדנאות בהן אלווה נשים בתהליכים באמצעות היומן הויזואלי.


למדי אותנו מושג אחד מתוך עולמות התוכן של העשיה שלך

היומן הויזואלי הוא כלי לביטוי אישי, חקירה, התבוננות, פיתוח יצירתיות וצמיחה. היומן משמש כמקום פרטי שבו אנחנו יכולות להתבטא בחופשיות ולהתנסות בשחרור שיפוטיות וביקורת עצמית. העבודה ביומנים מאפשרת לנו להתאוורר, להשתחרר, להגיע לתובנות, ולפגוש את עצמנו באמת.

עבורי היומן הוא מתנת חיים. מצד אחד הוא מאפשר לי לבטא את הנפש ולחקור את עצמי, את המחשבות, הדפוסים והחלומות שלי, וכך אני זוכה להכיר ולהבין את עצמי טוב יותר. אני מגיעה לתובנות חדשות, משתחררת ומתפתחת. מצד שני היומן מאפשר לי מרחב לקחת פסק זמן, להתאוורר ולשחק בצבעים, בקווים, בדימויים ובטקסט ובכך ללמוד לשחרר שיפוטיות, להתחבר לילדה הפנימית ולהנות מהתהליך ומהדרך היצירתית.


תארי נושא אחד שאת מרגישה שחשוב לך לקדם בעולם באמצעות העשייה העסקית שלך

מעגלי נשים ביומן הויזואלי שישמשו מרחב מוגן נשי, חווייתי, מצמיח ויצירתי שמאפשר חיבור פנימה בסביבה חמה ותומכת, נטולת שיפוטיות, ומביאה כל אחת מהמשתתפות לקבל ולאהוב עצמה כמו שהיא.


איזו הצלחה חווית לאחרונה?

לאחרונה, אישה שליוויתי עברה שינוי משמעותי בתחום התעסוקתי. הידיעה שעזרתי למישהי להכיר את עצמה טוב יותר, ללמוד על עצמה ודרך זה להניע תהליכים משמעותיים בחייה, מאשרת לי שהגעתי למקום הנכון וזו הרגשה נפלאה לדעת שיש לי חלק בהובלת נשים חזרה הביתה, אל עצמן.



מהי נשיות בעינייך ואיך היא באה לידי ביטוי בעסק שלך?

נשיות בעיניי היא רגישות, אינטואיציה, יצירתיות, חוכמה, רוך, קשב, תבונה, הכלה.

בסדנאות ביומן הויזואלי באים כל אלו לידי ביטוי ביכולת להתבונן ולהקשיב פנימה, בתבונה וברגישות מתוך חיבור לחכמה נשית ולהביא אותם לידי ביטוי ביצירתיות ביומן.


אם היית פוגשת את עצמך של לפני חמש שנים מה היית אומרת לה?

שאין מצב בחיים שהוא משולל אפשרויות, ברירות, אלטרנטיבות. ואין דרך אחת שהיא הנכונה, היעוד שלנו יכול לבוא לידי ביטוי והגשמה בדרכים רבות.


שני טיפים שעוזרים לך בהתנהלות בעסק ברגעי משבר וכדומה שחשוב לך להעביר לעצמאיות אחרות.

  1. חשוב מאוד להקשיב לעצמך, את אישה יודעת! בכל פעם שאת מרגישה שאת הולכת לאיבוד, מבולבלת, קחי לך זמן, תנשמי, תשקיטי את הקולות מבחוץ, את רעשי הרקע, ותחזרי למרכז שלך.

  2. כל קושי הוא הזדמנות לצמיחה. מכל המשברים שעברתי בחיי, ולצערי היו לא מעטים, בהסתכלות לאחור, לא הייתי מי שאני היום בלעדיהם.


נעים להכיר, אני איילה מריאם

אמא יחידנית- לילדה בת 9. מלוות דרך בשיטת יומן המסע הויזואלי של רקפת הדר. 

אני באה מעולם האדריכלות והעיצוב בו אני עוסקת כבר 30 שנה.

החיים הציבו בפניי אתגרים רבים לאורך הדרך, מהם למדתי הכי הרבה והם אלה שהפכו אותי להיות מי שאני היום.

054-4321140


Comments


bottom of page